Dekodowanie na CX881 (karta TV)

Autor: Luc (Luc_at_becznica.org)
Data: Wed 26 Feb 2003 - 18:39:57 MET

Witam serdecznie, dawno nie pisałem na tej grupie.

Moje pytanie jest dość proste, dla osób zorientowanych w temacie
odpowiedź będzie pewnie oczywista i mam nadzieje krótka.
Od ponad 6 lat używam dość starej karty TV (jedna z pierwszych na
polskim rynku) firmy Zoltrix na chipie Bt848. Mimo wielu wad,
szczególnie w porównaniu z nowszymi kartami, jest ona w sumie
wystarczająca na moje potrzeby. Wykorzystuje ją ostatnio przede
wszystkim do oglądania kilka razy w miesiącu filmów na Canal+ poprzez
dekodowanie w programie Borg oraz oczywiście prawie co dzień do
"zwykłego" oglądania TV(używam programu JTV).
Pojawiła mi się jednak okazja kupienia dość tanio karty TV PixelView
PlayTV i tu dochodzę do sedna sprawy. Oparta jest ona na nowym chipie
Conexantu, następcy Bt878A, o numerze CX881. Wiem, że wszystkie programy
do dekodowania nagry działają z chipami 8x8. Czy komuś udało się
uruchomić jakiś program i zdekodować Canal+ na karcie TV z takim
(CX881) chipem? Ewentualnie, czy jest to teoretycznie możliwe?
Zasadnicze różnice to większa rozdzielczość (720x480) i 10-bitowy
przetwornik (w Bt8x8 były 8-bitowe).

Z góry dziękuje za odpowiedź.

Pozdrawiam - Luc