Re: Pytanie do laserowców

Autor: trzmiel (trzmiel_at_interia.pl)
Data: Wed 26 Feb 2003 - 16:04:39 MET

Boa wrote:
> Czy ktoś z was się orientuje, ile kosztuje wydrukowanie jednej strony
> tekstu na drukarce laserowej? Znaczy się koszty eksploatacyjne, nie z
> marżą ;-)
>
> A może ma ktoś pomysł, jak tanio wydrukować 4 pdfy, w sumie 1200
> stron?

trzeba koszt tonera podzielic przez ilosc stron jakie mozna na nim
wydrukowac. najczesciej podaje sie wydajnosc tonera przy 5% pokryciu strony.
Cena tonera zalezy od rodzaju drukarki, podobnie jak ilosc jaka mozna
wydrukowac z jednego tonera. Ja mam HP 5P i koszt tonera to pewnie ok
250-300PLN, a mozna na nim wydrukowac ok 3000 stron. czyli zeby nie stracic,
a zarobic, musialbym wziasc od Ciebie ok 400 PLN. Jesli Cie to interesuje i
jestes z Warszawy to zapraszam :-)

pzdr.
trzmiel