Re: czy plyta asus p2b 440bx obsluguje porocesor p3 600e ?

Autor: ktom (ktom2_at_poczta.fm)
Data: Wed 26 Feb 2003 - 15:11:28 MET

Dnia 03-02-26 14:59, Użytkownik rexnoctum_at_o2.pl napisał:
> mam plyte asusa p2b na chips3ecie 440bx plyta jest zajebista b stabilna i nie
> mialem z nia zadnych problemow jak do tej pory pracowalem na procesorze celeron
> 300a, teraz mam procesor p3 600e i nie dzial mi na tej plycie plyta powinna
> obslugiwac tego typu procesory a mam problemy z odpaleniem tego procesora czy
> ktos moglby mi pomoc ?

Witam

A BIOS jest najnowszy?
Jezeli nie to pobierz z niemieckiej strony: www.asuscom.de
Tam jeszcze robia biosy do tych SUPER plyt.
"Moja" p2b chodzi z 1.2G + przejsciowka. Bez nowego biosa tez nie
startowala.

Masz moze karte ISA do odczytu kodu POST z portu 0x80?
Kod odczytany z tej karty moze duzo pomoc.

Tomek