Re: Płyta Socket7 i Pentium MMX - proszę o pomoc

Autor: MaPia (mapia2_at_box43.pl)
Data: Wed 26 Feb 2003 - 13:04:54 MET

Użytkownik "Tomek "Tommy" Dębiński" <tdebinski_at_poczta.onet.pl> napisał w
wiadomości news:b3i8d3$oud$2_at_atlantis.news.tpi.pl...
> Kumpel ma w swoim kompie plyte z socket7 w ktorym siedzi iP120.
> Ja z kolei powiedzialem ze moge mu dac iP166MMX tylko nie wiem
> czy bedzie dzialac. Nie wiem co to za plyta i nie ma do niej manuala.

musisz podczas staru kompa przepisac ostatnia (chyba)linijke z ekranu, tam
gdzie pojawia sie ilosc pamieci, procek itp, zwykle jest to pierwszy ekran
podczas ladowannia komputera. jest to dlugi ciag liczb.

te spisane liczby (calosc) wpisz do google i posprawdzaj

czy ten brazowy slot nie jest podobny do AGP?, moze to byc miejsce na cache,
jesli tak to plyta nie wyzej niz VX. na vx chodzi juz MMX jesli jednak to HX
lub FX to juz nie

brak dimm eliminuje TX

MaPia