ECS K7S5A - 1.X / 3.X ???

Autor: bobi (jarczyk_at_coig.katowice.pl)
Data: Wed 26 Feb 2003 - 12:33:38 MET

witam.
mam zamiar zafleszować tę płytę nowym biosem, ale nie wiem po co na stronie
producenta rozdzielono starsze wersje biosów i wprowadzono dodatkową grupę
1.X ???
stąd pytanie : czy mogę zafleszować starszą płytę K7S5A z biosem z 2001
roku (zdaje się wersja 1.X) nowym biosem ??? przeznaczonych dla (i tu
podawane są różne oznaczenia) płyt w wersji 1.X / 3.X albo inaczej 3.X.
czym się różni wersja 1.X od 3.X tej płyty???

robert