Re: Notebook do 2000 zl

Autor: utpec_at_poczta.onet.pl
Data: Wed 26 Feb 2003 - 11:44:46 MET

> Poszukuje notebook-a w cenie do 2000 zl. Zastosowanie: pisanie tekstow. Co
> moglibyscie mi polecic ? Jakich podzespolow (procesor, itp) moge oczekiwac w
> tej cenie ? Jakich firm warto kupowac, a jakich nie ? Na co zwrocic uwage
> przy zakupie ?  Z jakiego zrodla najlepiej kupic (firmy handlujace uzywanymi
> notebook-ami (w tym poleasingowymi), allegro, gielda) ?
>
> Z gory dziekuje
> JK

coś około Celeron 533, 128Ram, HDD do 6Gb, grafika max Ati z TV-Out,
Irda, CD-ROM, FDD, matryca TFT 14', modem - czyli przyzwoity zestaw
1,5roku do dwóch lat,
za tyle kupiłem Compaqa V300 na Allegro, i tam szukaj okazji
prawie codziennie pojawia się coś ciekawego i najlepiej z odbiorem
osobistym

powodzenia, jacek