MSI KT4V i karta TV problem

Autor: kurgan (kurgan_at_tlen.pl)
Data: Wed 26 Feb 2003 - 11:36:39 MET

Właśnie wymieniłem płytę z procesorem, dawniej miałem Microstara 6330 z
Duronem, teraz Microstara 6712 (Kt4V).
Na poprzedniej konfiguracji wszystko było OK.
Teraz mam następujący problem:

Podczas oglądania TV (karta Flay Video 98FM) gdy odpalam jakiś program ,
który pobiera w trakcie wczytywania większą ilość danych z dysku np.
Photoshop system lubi sobie zwisnąć. Gdy robię to w odwrotnej kolejności tzn
. odpalam program , potem Tv to jest OK.
Wygląda na jakiś konflikt TV i dysku, ale nie mogę tego rozwiązać. Wszystko
pracuje na osobnych przerwaniach (System 2000), nic nie jest
podkręcane,Athlon 1700XP, 256 RAM PC2700.

Próbowałem zamieniać sloty i to samo, wszystkie service paki zainstalowałem
VIA 4in1 SP3 do windy........i nic