Samsung LCD 151S + Radeon 9000

Autor: Jarek \(Cobra\) Marecik (bcy0191_at_rejestracje.pl)
Data: Wed 26 Feb 2003 - 10:45:44 MET

Cześć

Mam następujący kłopot z konfiguracją jak w topiku + Windows 98SE

Na komputerze zainstalowane programy DOSowe, które uruchamiają się w pełnym
oknie.
Pewna ilośc uruchomień progamu (kilka róznych - choć z jednej firmy)
kończy się komunikatem na monitorze - "Video mode not suported"
konieczny jest w tym momencie twardy reset - nic nie daję się zrobić.

Problem pojawiał się b.często gdy ustawiony był 24bitowy kolor na karcie
graficznej.
Częstostliwość uruchomień z w/w złowieszczym komunikatem zmniejszyła się po
przestawieniu
karty w tryb 16bitów.
Nie zaobserwowałem widocznej różnicy przy zmianie parametrów odświeżania z
75Hz na "optymalna"
Problem w tej chwili pojawia się parę razy dziennie (w ciągu 8-10h pracy).

Może ktoś miał podobny kłopot?
A może jakaś sugestia ?

Pozdrawiam
Jarek Marecik