Re: dziwne ? opinie od sprzedawców - Modecom, MSI

Autor: blekot (flashi_usun_to_at_kki.net.pl)
Data: Wed 26 Feb 2003 - 10:40:26 MET

Użytkownik "_Normanos_" <normanos_at_wp.SPAM-SUXX.pl> napisał w wiadomości

> własnie czekam na kuriera w której będzie m.in. MSI KT4V i obudowca
> ModeCom Prostation z zasilaczem hunt-keya. Obfotografuje to i opisze
> wam jutro/pojutrze.

Obudowe wybrales zacna :)
Dodatkowe wiatraki, blacha cholernie gruba ... Mimo tych wiatrakow jest
cicha (to zapewne przez te gruuube blachy)
Co prawda niebieski kolorek jakis taki dziwny jest, dlatego tez mam czarna.
Zasilacz HuntKey ciagnie PIV 2_at_2.4 512 DDR plyta Asus P4B533-e, Radeon
9700Pro i obrubka wideo na MatroxRT2500 plus 3 dyski i Wszystko smiga
suuuper bez jakichkolwiek problemow