KT4V- napięcie

Autor: PawelS (u-leszcz_at_tlen.pl)
Data: Wed 26 Feb 2003 - 09:21:59 MET

Witam

jestem tu po raz pierwszy więc witam wszystkich Uzytkowników
mam pytanie o płytę KT4V - MSI6712 - zy jest jakaś metoda aby zasilić
athlona xp 1700 thoroughbred (dut3c) z napięcia wyższego niż 1.7V?
Osiągnąłem wynik 2400+ na nim przy 1.7V, FSB 166 (333ddr) i mnożniku x12 -
podobno daje się trochę więcej ale podnieienie mnożnika powoduje
niestabilność kompa - w necie widziałem,że napięie bardziej kręconych
procków podniesione zostało do 1.75, 1.8V - normalnie na KT4V się tego nie
da zrobić ale - może komuś udało się obejść ten problem ?

Pozdrawiam i dzięki za odpowiedź

Paweł S.

P.S. - jeśli temat był kiedyś wałkowany,to sorki - prosiłbym w takim razie o
namiar na archiwum grupy.