Re: GF4Ti4200 a jakosc obrazu ?!

Autor: [> MAK <] (NOSPAM_mk_at_popnet.pl)
Data: Wed 26 Feb 2003 - 09:26:27 MET

> Mam GF4Ti4200 Gainward'a - w porównaniu do starej Riva128
> (mowa o 1024x768 x85/x100), tragedia:
> straszne cienie przy czarnych literach na białym tle ;-(((
> P.S. ATI odpadła jak u Ciebie w przedbiegach: brak VESA
3.0 ;-(

Hmmm to tragedia.
Gość z Komputronika powiedział mi, że najlepszą jakość mają
Gainwardy :-(
Na razie łudzę się, że karty Asusa mają ciut lepszą, cvhoć
mam w domu Asusa 6800 (GF DDR) i ma podobne objawy jak
Leadtek.... :-(.

Kurde, w czym do cholery jest problem?
Riva TNT potrafiła generować super obraz, to dlaczego
zasrane GF4 nie potrafią?
Wymienili przetworniki obrazu na gorsze bo nie kumam?!
Czy mam kupić Rivę M64 i mieć super obraz?

Przecież do cholery i radek i GF4 muszą mieć na końcu taki
sam układ do zamiany "bitów" na "impulsy" to dlaczego układ
ten ma być najgorszym elementem zestawu za 800-1000 zł ??

--
[> MAK <]