Re: Cooler na XP

Autor: racoon (racoon_at_poczta.fm)
Data: Wed 26 Feb 2003 - 09:02:09 MET

> > Athlon XP 1900
Nie siędze non-stop w hardware monitorze :), ale z moich obserwacji
temperatura nie przekracza 50C. Dodam, że komp włączony 24h, cały czas coś
tam sobie mieli ;)

> Grafikę mam bez wiatraka więc zaoszczędzę :P
> No chyba że do kompletu kupię jakieś R9000 albo coś w tym guście.
Zestaw można kupić bez chłodzenia grafy, grunt żebyś kupił ten o większej
wydajności (16dB), bo słabszy może nie "uciągnąć" grafiki i proca.

Czasami przeprowadzam test, prosząc znajomych, żeby włączyli komputer.
Jeszcze nikt się nie domyślił, że chodzi :))

Pozdrufka