zagadka

Autor: ksmx (kosma_at_nospam.plusnet.pl)
Data: Tue 04 Feb 2003 - 00:41:30 MET

Witam,
Dziwna sprawa.
Miejsce dramatu: MSI KT7-Pro (MS 6340, VIA KT133).
Pracował na niej Duron 800MHz. Przyjechał do mnie brat i włożyliśmy
nowego Durona 1300. Komputer się uruchamiał, można było wejść
do bios'u itd...wiem, ta płyta nie obsługuje tego procesora. Faktem jest, ze
system się nie uruchamiał albo zawieszał.

Po włożeniu starego procesora, włącza się monitor, mrugnie "numlock"
i koniec czarny ekran. Reset biosu nic nie dał.

Czy ktoś się z tym spotkał? Tak czy inaczej płyte spisałem na straty i już
mam nową.

ksmx