Re: Czy strace gwarancje ????

Autor: Jacek Maciejewski (jacmac-nospam_at_go2.pl)
Data: Wed 26 Feb 2003 - 09:05:22 MET

w100 naskrobał:

>Jacek Maciejewski wrote:
>
>I nic nie zrobisz - to jest niedozwolona przerobka i tyle.
>
>Mozesz wgrywac biosy zalecane przez producenta - a onto podkresla
>i uczula - bios tylko orginalny i do tego modelu przewidziany,.
>
>W sumie to mozesz wgrac dowolny bios - szanse ze zadziala male -
>wiec w czym winien producent? :)

Ech, mam tą dyskusją poza sobą, ale niech ci będzie, pogadam jeszcze
raz.
1.skąd wiesz że to jest przeróbka płyty? Przeróbka to jest
jednoznacznie ingerencja natury fizycznej, zobacz sobie w słowniku.

2.Gdzie ECS zabrania wgrywania innych biosów niż tzw. producenkie?
Chętnie się dowiem bo na swojej instrukcji ani w necie na stronach
ECS nic nie znalazłem. Owszem, jest ostrzeżenie że wgrywanie innego
biosu (zważ że nie różnicują na producencki i nieproducencki) może
spowodowac niemiłe konsekwencje, ale wszyscy je znamy, nikt się nie
skarży a poza tym nie są one nieodwracalne.

--
Jacek