Płytac ECS i niewyłacza mi sie komp

Autor: balta (balta_at_interia.pl)
Data: Wed 26 Feb 2003 - 08:18:55 MET

Witam ....

mam płytę główną ECS 7VTA3V2 i mam winXP prof. i mam problem takowy .......
jak wyłączam kompa to mi sie nie chce sam wyłaczyć tylko krzyczy do mnie
beszczelnie "MOZESZ TERAZ BEZPIECZNIE WYŁACZYĆ KOMPUTER" a mnie to
delikatnie mówiac drazni. miałem taki juz kiedys proble ale jakos mi sie w
menadrze urządzeń udało to zrobić ... był jakis konflikt ale go
wyeliminowałem i po krzyku. A tym razem odinsalowałem komflikt i dalej sie
nie wyłącza.

Moze ktos sie z tym spotkał i powi mi jak to zrobic....

z góry dzieki

Pozdrawiam binarna brac.....

Mirek