Karta Grafiki oglądania DVD

Autor: Adam Kiryszewski (fuzzy_logic_at_go2.pl)
Data: Wed 26 Feb 2003 - 07:14:06 MET

Witajcie!
Po pierwsze - sorry, jeżeli NTG albo temat już był wałkowany ale...
Mam następujący dylemat - zamiast kupować stacjonarny odtwarzacz DVD
chciałbym kupić dobrej jakości kartę grafikczną do peceta
i podłączyć to wszysko do Tv/sprzętu audio.
Tutaj mam kilka pytań, najpierw w związku z kartą grafiki:
- w zasadzie to wybór ogranicza się do Matroxa, Ati oraz 'firmowych'
wersji GF4? A może się mylę? G400/450/550 Matroxa jest dla mnie za wolna
w 3D (czasami trzeba w coś pograć)...Parhelia za droga...a co do różnych
wersji Ti4 to mam mieszane uczucia co do jakości grafiki 2D (mam obecnie
19" monitor ale nie wykluczone, iż zmienię go na coś wiekszego, pracuje na
codzień z grafiką).

Na mój rozum najlepszym kompromisem między wydajnością 3D, jakością
2D a ceną są karty Ati. Tutaj mam pytanie - jeżeli Radek, to który??

Poza tym karta MUSI mieć możliwość wyświetlania osobnego obrazu na
pulpicie i osobnego na wyjściu TV. Które z Radeon'ów mają tą funkcję??

Aha, Ati wypuściło coś takiego jak Component Video Adater,
http://www.ati.com/products/pc/hdtvadapter/index.html
co o tym sądzicie??

Pozdro,

Adam