Poszatkowany obraz

Autor: mad_doc (mag_gregor_at_poczta.onet.pl)
Data: Wed 26 Feb 2003 - 02:20:10 MET

Mam nastepujacy problem - w pewnych sytuacjach (np.w Wordzie gdy przesuwam
paskiem do przewijania strony w gore i w dol lub gdy probuje uruchomic gre
GTA3) obraz wyglada jak poszatkowany - pomaga dopiero restart systemu.
Sprawa wyglada na tym dziwniejsza, iz moge odtwarzac filmy bez takich
konsekwencji. Jednak zglupialem dopiero wtedy gdy wyprobowalem swoja karte
na innym kompie (takze WinXP) a w swoj wlozylem Radeona 7000 - ku mojemu
zaskoczeniu OBA pracowaly stabilnie! Czytajac archiwum grupy zwrocilem uwage
na zasilacz, tenze jednak pracowal poprawnie z Radeonem 7000 - czy mozliwe,
iz selektywnie wybiera sobie "ofiare" ??? Przyznaje, ze na tym moje pomysly
skonczyly sie (zainstalowalem jeszcze raz Windowsa - bez efektu). Moze ktos
wymysli jakis chytry plan rozwiazujacy moj problem ;)
Konfiguracja:
PII 400, 384MB RAM, Abit AB-BH6 (Intel 440 BX), Radeon 9000Pro 64MB Sapphire
(najnowsze sterowniki), Zasilacz PC-Winner Model ST-235 ATX, WINXP SP1

zdziwiony
Gregor