P³yta Asus P3v4x i PIII 733

Autor: Gsair (gsair_at_wp.pl)
Data: Wed 26 Feb 2003 - 00:24:53 MET

Witam!

    Mam ma³e pytanko, czy ktos ma p³ytê Asusa P3V4X na slot 1 i wyci±gn±³ z
niej 733 MHz na procu PIII FCPGA(przej¶ciówka)? Na stronie pisze jak byk, ze
powinna dac sobie rade, a tu kicha. Bios ustawia, wykrywa, wykrywa
urzadzenia zaczyna botowac i .... sie zawiesza. Botowanie z dysku,
dyskietki,plyty ...zawsze to samo. Wygl±da na to, ¿e nie ma dzielnika na PCI
i szyna wariuje. Bios 1006.03 najnowszy! :) . Jezeli siê komus udala ta
sztuczka to prosze o informacje, czy to wina tylko mojej plyty czy siê
wogóle nie da.

Piêkne dziêki.

Gsair