Re: jak odpalic skaner??

Autor: Krzysiek Szczepanek (silverman_at_go2.pl)
Data: Tue 25 Feb 2003 - 23:33:27 MET

LeNiN wrote:

> Dobra, To ja Ci powiem tak: Mam skaner Primax Colorado i włączam go
> do prądu, wkładam kartkę i nie skanuje :( Co mi poradzisz ??? Pewnie
> żeby jakiś system zainstalować ? Wydaje mi się, że sprzęt jest
> powiązany z sofwarem.

Jest ale po to jest taki szeroki podzial usnetu, ze oddzielic soft od
sprzetu i nie pytac sie na pl.comp.pecet o sterowniki pod dany system
operacyjny bo od tego jest grupa dyskusyjna o danym systemie. Zapoznaj sie
opisem grupy www.pecet.w.pl jak czegos nie rozumiesz to pytaj jak sie nie
zgadzasz to do widzenia.

--
Krzysztof Szczepanek