Re: Mam problem z Lord Of the Rings: Two Towers!

Autor: Indiano (indiano4_at_tlen.pl)
Data: Tue 25 Feb 2003 - 23:20:01 MET

Witam

> Siemanko! Mam taki jeden wielki problemik. skombinowalem sobie
> ostatnio na dwoch plytkach Lord Of The Rings: Two Towers, ale on nie
> chce mi poprawnie dzialać. plik avi dokladnie nazywa sie:
> The.Lord.Of.The.Rings.The.Two.Towers.Cd#.(DVDSceener).[ViTE].avi. na
> poczatku jak go chcialem odpalic w jakim kolwiek odtwarzaczu typu
> Vplayer, Windows Media Player nic sie nie dzialo tylko programiki sie
> wieszaly. Kumpel powiedzial mi zebym sciagnal sobie NIMO Packa bo tam
> sa wszystkie kodeki do odtwarzania plików video. sciagnalem
> [...]

Sciagnij sobie kodek XVid, albo zrob inaczej. Odinstaluj tego Nimo Packa,
potem zrestartuj komputer i zainstaluj Niom ponownie. Instaluj w wersji
Full, tylko odznacz z listy wyboru DivxG400. G400 i Xvid nie lubia sie
specjalnie i na niektorych konfiguracjach sa tego efekty - zielony obraz. Na
przyszlosc pytaj sie o kodeki i filmy na gr. alt.pl.divx , kodeki mozesz
scigac np. z www.divx.pl.

Pozdrawiam
 Radek