Cooler na XP

Autor: Andrzej Kaczmarek (ak_at_wroc.vulcan.pl)
Data: Tue 25 Feb 2003 - 22:58:45 MET

Witam!

Pisałem już o tym w innym wątku, ale jakoś chyba nikt nie zauważył (albo nie
chciał odpisać ;)
Anyway... jaki coolerek możecie polecić do XP 2000/2200+? Nie podniecam się
jak widzę 30 stopni na procku i nie robię tragedii jak jest 55 stopni, także
nie musi to być jakieś cudo za niewiadomo ile pieniędzy. Ma być dobre, solidne,
chłodzić _przyzwoicie_ i być nie za głośne. I tak do ok. 100-130zł. Myślałem
o Volcano 7+ ale nie wiem jak u niego z głośnością. Można go zwolnić, ale czy
wtedy wystarczająco wydajny będzie? Co innego możecie polecić? A może kupić
sobie procka boxowanego i nie zawracać sobie tym głowy?

--
pozdrawiam,
Andrzej