Re: ASUS A7V8X - Wyłączenie Raida

Autor: Krzysztof Pawleta (pawletak_at_onet_ZAMIEN_poczta.pl)
Data: Tue 25 Feb 2003 - 01:00:58 MET

Jakub Zysnarski wrote:

> czy da się na tej płycie wyłączyć kontroler RAID, aby móc port IDE,
> standardowo używany do budowy RAID - a (ten z boku płyty) wykorzystać jako
> zwykły port, do którego podłączyłbym pojedynczy dysk. Szukałem w archiwum
> grupy, ale nie znalazłem. W biosie też nic nie mogę znaleźć.

Ten port jest właśnie podłączony do kontrolera RAID (PDC20376), więc
jak ma być "zwykłym portem"?
Ale do rzeczy: dla testu podłączyłem dysk (jedyny) do tego portu,
zainstalowałem Win98SE - wszystko działało (ale w trybie zgodności),
dopóki nie zainstalowałem DRV do PDC20376 - tryb zgodności zniknął,
ale pojawiły się problemy:
 1) dźwięk (ALC650 na płycie) zaczął "przeskakiwać" (przeskakiwał
również, gdy podłączyłem ten na chwilę do "zwykłego" IDE)...
 2) po odpaleniu więcej niż 2 kopiowań - pojawia się "BlueScreen" z
napisem: "Włóż dysk do napędu C:" ~;-(
Na tym skończyła się (na razie?) moja zabawa z PDC20376 ;-(((

|		 'Krzys' Pawleta		|
|	  mailto:pawletak_at_poczta.onet.pl 	|
|_______ICQ# 1582962___________GG: 259602_______|