plyta DFI CW35 + cel600

Autor: Piotr (piotr_rk_at_interia.pl)
Data: Tue 25 Feb 2003 - 21:25:29 MET

witam!
jest sobie płyta: DFI CW35 rev C+. dotychczas używałem na niej celerona
433. dzis nabyłem na allegro, a właściwie odebrałem z poczty procesor
Celeron 600
Po włożeniu do gniazda PPGA i starcie kompa jest echo - brak reakcji.
wg. instrukcji ze strony www.dfi.com płyta CW35 rev C powinna obsługiwać
celerony do 700MHz. Co może być nie tak?? Pomozcie.

dodam iż: FSB plyty to 66 i 100 MHz , mnożniki 3.5-8.0 , bios mam w miare
aktualny, a plyta prawie na pewno jest CW35revC bo tak na niej pisze (wg
instrukcji wczesniejsze rev-y nie puszczą celka >533). prosze o rady!!