haslo w biosie- A7V333???

Autor: sOnic (soonic_at_op.pl)
Data: Tue 25 Feb 2003 - 19:45:20 MET

sytuacja jest dziwna (przynajmniej dla mnie), a chodzi o to ze gdy wpisuje
haslo w pole supervisor lub user password, pole to zmienia mi sie na
"enabled", natomiast w momencie kiedy chce zachowac zmiany np. przy wyjsciu
z biosa, pole to wraca automatycznie do poprzedniego stanu czyli "disabled"
i tak jest ciagle gdy probuje wyjsc z biosu zachowujac wprowadzone zmiany.
Probowalem to na innych opcjach i wszystko gra, wiec czy ja czegos nie wiem
odnosnie ustawiania hasla w biosie???

prosze o pomoc w wyjasnieniu sprawy
sonic