Re: Co sadzicie o takiej konfiguracji :

Autor: Łukasz Wesołowski (lukasz12_at_go2.pl)
Data: Tue 25 Feb 2003 - 19:13:18 MET

> 1) Abit KD7-400 VKT400 - 449 PLN
A co ta płyta ma takiego ekstra ? Nie lepiej MSI ? (taaa - jestem fanem)

> 2) Athlon XP 1700+ OEM - 249 PLN
> + plytka miedziana
> +titan, spire lub cooler master (jeszcze nie wiem)
Procek w porządku - mam i nie narzekam (na podkręcalność :)

> 3) ATI Radeon 9100 64 MB Sapphira DVI TV-out - 375 PLN
Wydaje sie być ok - miałem jakiś czas no name - chodzi miodnie

> 4) DDR 256 MB PC2700 FSB333 - 145PLN
Wez 512 jak mozesz.

> 5) LG 52/24/52 GCE-8520B OEM - 269 PLN
A moze cos innego - nie wiem jak nowe Teac'e - moja 8ka działa spoko ale
słyszałem że ponoc z tymi nowymi 52 i 48 sa problemy.

Tylko nie zapomnij o mocnym zasilaczu (300 -350 W) , najlepiej jakby obudowa
była bardziej markowa, ale tu niech lepiej wypowiedzą sie osoby bardziej
obeznane z tematem (mi sie tylko Enlight kojarzy z dobrymi obudowami).