Odp: Pomocy !!! - co to za błąd ???

Autor: Rycho (rycholek_at_wp.pl)
Data: Tue 25 Feb 2003 - 19:00:33 MET

Użytkownik d_r <dagres@(usun)interia.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:b3e3g1$coi$1_at_nemesis.news.tpi.pl...
> Buuuuuuuuuuuuuuu !!!
> Kto mi pomoże zdiagnozować co się dzieje z moim kompem ???
> Uruchamiam scandisk -
> czasem obraz staje się czarny, monitor wygasa,
> a czasem scandisk uruchamia się, ale nie mogę nic w nim zrobić.
> Jak go zamknę (przez alt+ctrl+del) potem nie mogę zamknąć
> Windows'a, pojawia się informacja :
> "uruchomienie pliku shell32.dll jest niemożliwe.
> Sprawdź plik aby rozpoznać problem..."

ciekawy przypadek :)
u znajomego na ECS P6IPAT Tualatin 1.2 + HD Fujitsu 10.2 Gb miałem podobny
przypadek;
Scandisk DOSowy wykrywał jakiś błąd ale nie mógł go naprawić,
windosowy-wieszał się; na moim PC też się wieszał !
Skopiowałem jego HD na mój, sformatowałem mu dysk z opcją /U,
skopiowałem spowrotem dane na jego dysk i było OK :)

No i co to było ??

Pozdro..
  Rycho

ps.nie wykryłem żadnych wirusów