Re: Problem

Autor: bolo (bolo_NOSPAM__at_irc.pl)
Data: Mon 03 Feb 2003 - 23:45:28 MET

Użytkownik "Profil1" <mynthon_at_xl.wp.pl> napisał w wiadomości
> Mam dobry sprzet: AMD Athlon Xp(1700+ czyli 1,47GHz), GF 64mb 252 mb ramu,
> dysk 20 gb (zainstalowany win2k), soundblastera liva i komp wisa mi jak
> spurwiel.Ogladam sobie film i bummm wisa, twardy resecik, ogladam dalej
film
> i bummm wisa, i tak przez cały film za kazdym razem jak ogladam cos na
> divixie.Oddałem kompa do serwisu niby wykryli cos z karta grafiki,
dostałem
> na czas naprawy tamtej, tez GF te same parametry, całkowicie nówka, i
gówno
> dalej wisa.

zapdaj jakas gierke mocno 3d i pograj w nia z 30 minut zobacz czy tez bedzie
padala
poza tym stawial bym tu na chlodzenie zdejmij wentylator wyjmij procka i
powkladaj od nowa
mi sie kiedys z radosci udalo wsadzic krzywo procka, a wlasciwie nie
zauwazyc ze przy zamykaniu procesora wysunal sie on z jednej strony :)

bolo