Re: Nie mogę zainstalować...Co to jest?

Autor: Józek Niebieszczanski (njozek_at_interia.pl)
Data: Tue 25 Feb 2003 - 18:41:12 MET

Użytkownik <andy1958_at_interia.pl> napisał w wiadomości
> Od jakiegoś czasu próbuję zainstalować win200 albo xp i nie mogę!Wyskakuje mi
> jakiś błąd dysku?Czy fat32 ma tu coś wspólnego czy to wadliwy dysk(ma dopiero
4
> m-ce).Diabli mnie już biorą w tej chwili jestem na win98 i to
> chodzi...pozdrawiam Andrzej

Witam!
Na dysku może być błąd, który nie przeszkadza Win98 a jest kłopotem dla W2000
lub XP. Jeśli nie chcesz usuwać partycji to spróbuj zmienić rozmiar tej
partycji programem Partition Magic. On przed zmianą rozmiaru czy przed
przesunięciem partycji sprawdza dysk (lepiej niż Scandisk) - ja właśnie tak
miałem - Win98 chodziło pięknie a W2000 wywalał się przy instalacji. Z drugiej
strony PM nie usunie tych błędów tylko je wykryje :-( Jeśli nie masz na dysku
cennych i licznych danych polecam usunięcie partycji i zainstalowanie W2000 lub
XP na pustym dysku. No chyba że chcesz mieć i Win98 i W2000 wtedy trzeba
naprawiać. Aha jeśli chcesz mieć 2 systemy to NAJPIERW Win98 potem W2000 lub
XP.
Pozdrawiam
Józek