PILNE - Odzyskiwanie danych - PILNE

Autor: krislob (krislob_at_ld.onet.pl)
Data: Tue 25 Feb 2003 - 18:04:09 MET

Hi. Przez przypadek wywalilem z dysku bardzo wazny plik, ktory jest
potrzebny na juz. Probowalem trzech programow do odzyskiwania danych, i
zaden z nich po dlugim skanowaniu nie pokazuje tych plikow. Pliki byly
bezposrednio na C:\ , nie w zadnym katalogu. Dziwi mnie to ze programy
znajduja pliki usuniete pare miesiecy temu, a nie moga znalezc pliku
usunietego wczoraj. Ratujcie, moze jest jakis program ktory mi pomoze, albo
cos.

pzdr.

krs