Re: ECS k7s5a + 166/166 Mhz

Autor: Pe7er (pe7er_at_poczta.onet.pl)
Data: Tue 25 Feb 2003 - 14:49:06 MET

> U mnie maxymalne stabilne ustawienie to też 150 Mhz, ale to jest raczej
> wina
> procesora 1 Ghz i pamięci ddr 266 Mhz.
>
> Skąd wiesz, że nie da się ustawić takich wartości przez bios, przy nowym
> Athlonie 1,7 Ghz
> i pamięciach ddr 333 Mhz, przecież logicznie rozumując (przy założeniu że
> dzielnik jest
> rzeczywiście ustawiany na 1/5) i patrząc na możliwości tego procesora
> powinno to ruszyć ??

ustawic sie da tylko komp nie odpala poza tym k7s5a a konkretnie sis735 nie
obsluguje
ddr 333 a wyczytalem to na forum http://www.ocworkbench.com/ecs/
jeden typek nawet pokazywal screen z wcpuid na fsb 166 ale tak jak wczesniej
napisalem
odpalil na 150 a potem podniosl speedfanem na 166
btw jest tam duzo ciekawych info na temat k7s5a
zaufaj rzadowi USA - Indianie juz mu zaufali