Wolny dysk ?

Autor: Willy Berger (willy_at_zeus.polsl.gliwice.pl)
Data: Tue 25 Feb 2003 - 12:40:15 MET

Mam pytanie czy ktos sie spotkal ze dysk zwolnil,
podobno to wina elektroniki, czy Caviar 4,3 gb sa z reguly takie wolne?
gosc chce cos takiego opchnac i nie wiem czy to jest powazne uszkodzenie i
czy wogole to uszkodzenie fizyczne
zaznaczam ze jeszcze nie widzialem tego dysku i nie testowalem
jesli sie spotkaliscie z czyms takim to jakies miozliwosci naprawy ?
moze mu cos logicznego padlo i jest szansa ze cos z tego dysku bedzie ?

Z gory dziekuje
Willy