Canon s200x problem z drukowaniem

Autor: Marcin Wielocha (marcin.wielocha_at_wp.com.pl)
Data: Tue 25 Feb 2003 - 12:36:39 MET

Niedawno kupiłem drukarkę Canon s200x dla znajomej.
Posiada ona prawdziwego staruszka! P200MMX z płytą AT nieznanej produkcji.
Dokupiłem zewnętrzny port USB (sam kabelek), bo płyta główna posiada obsługę
USB.
Drukarka instaluje się, drukuje kilka kartek (min 2 do 10) i pojawia się
błąd: Problem komunikacji z drukarką. Odziwo po odłączniu kabelka USB od
komputera lub drukarki i przyłączeniu spowrotem - problem znika i znów można
wydrukować kolejne kilka stron.
Drukarka nie ma problemu z działaniem na komputerach z wlutowanym portem USB
(sprawdzałem ją na swoim sprzęcie w domu i na kilku maszt\ynach w pracy).
Wydaje mi się, że u mojej znajomej może być problem z uziemieniem, ale na
płycie głównej port dla kabeka ma 5 pinów.
Jak można rozwiązać ten problem?
Pomocy! Plis!