Re: Tajemnicze zwiechy

Autor: _Normanos_ (normanos_at_wp.SPAM-SUXX.pl)
Data: Tue 25 Feb 2003 - 11:48:43 MET

Pozi napisał(a):

> Płyta Shuttle AK32, procek Athlon 1700+, 512 SDRAMU.
> nieregularne zwiechy. poprostu podczas pracy ciach i wisi (mycha
> stio, klawiorka nie działa). OS to Win2000 prof. W logach
> kompletnie nic nie ma. Jedynie restart działa:)

mam to samo na Shuttle Ak12 z Duronem 1,2 GHz, wszystko staje, nawet
reset i power on/off nie działa, trzeba wyłączać poprzez wyciagnięcie
wtyczki w gniazdku. Testowałem każda część z osobna, wszystko ok,
zasilacz dobrze trzyma, ciężko stwierdzic co jest grane ;-(

--
   __o     Normanos Roweros Pedziwiatros
 _`\<,_             GG #1798800