Dysk Quantum BigFoot 5,25"

Autor: Brat Adam (misiuv_at_poczta.onet.pl)
Data: Tue 25 Feb 2003 - 11:34:04 MET

MAm takie coś i problem. Wymontowałem z kompa (jakiś Pentium I) i założyłem
do nówki (PIV). Bios go widzi, XP nie, założyłem do starszej maszyny
(Celeron 333) - bios go widzi Win98 nie. Poza tym dysk ma 1,2GB, a fdisk
pokazuje 4 partycje po 500 MB. Na nim ma założone dwie partycje. Mam z n
iego zrzucić dane na CDka. Mam nadzieję że jak go włożę do starego kompa
będzie ok, ale to nie rozwiązuje sprawy zrobienia backupu.
Poradźcie, co to może być.
Pozdrawiam
Adam