Re: Monitor HIGHSCREEN MS 1997DX.

Autor: krzysiek (krzysiek_at_dobremiasto.com.pl)
Data: Tue 25 Feb 2003 - 10:25:38 MET

Użytkownik "Michał" napisał w wiadomości
> Wiem, że to nie jest monitor najwyższych lotów [...]
Moze troche nie na temat ale moge powiedziec ze sam
uzywam Highscreena MS 1590P od ... 5 lat z gorka i
jak dotad jest ok (nie zauwazylem drastycznego pogorszenia
jakosci obrazu w tym czasie, a uzywany jest b. intensywnie).
Fakt, ze to tylko 15 ale od poczatku pracuje w rozdzialce
1024x768x85Hz w porownaniu np z NEC V520 i jakosc
i geometria obrazu jest o niebo lepsza. Nie zamierzam tu mowic
ze Highscreen jest jakims super produktem, ale parametry mojej
15" sa porownywalne do dzisiejszych 17" za 600-700pln (tylko
funkcji troche mniej). Poza tym ma w domu jeszcze drugiego
Highscreena MS1595P (na kompie mojej zony) i tez ciagle
jeszcze sie trzyma. Nie wiem jak teraz HS stoja z jakoscia ale ja
ze swoich jestem zadowolony
(za to slyszalem ostatnio sporo zlego o tanich LG)

najlepiej potestuj na jakiejs dobrej grafie i sam ocen, czy nie widzis
jakichs nieostrosci, znieksztalcen and so on.....

pzdr.