Re: problem z USB na FIC VA 503+

Autor: Andrzej Lawa (alawa.news_at_lechistan.com)
Data: Mon 03 Feb 2003 - 22:18:19 MET

Użytkownik <andrzejgrzesiek_at_poczta.onet.pl> napisał w wiadomości

> Ja też nie widzę związku, za to widzę efekt. Jak w setupie
> wyłączę obsługę USB - flop czyta bez zarzutu. Jak właczę
> USB - nie działa.

To się wyrażaj kompletnie i precyzyjnie na drugi raz...

Może standardowo - konflikt IRQ? Sprawdź to (choć jeszcze nie widziałem,
żeby się USM na IRQ6 usadowiło).

Może coś elektrycznie - może prądu nie starcza? (byłbym lekko zdziwiony -
włączenie samego portu USB nie powinno chyba zbyt dużo amperów żreć)

Może BIOS jakiś kiepawy - może spróbuj przeflaszować na najnowszą wersję?

Problem objawia się tylko w wingrozie, czy także pod 'gołym' DOSem (może
warto poszukać nowszych sterowników do chipsetu?)