Roznica pomiedzy plytami.

Autor: bonzO (bundzm[no.spam)
Data: Tue 25 Feb 2003 - 10:06:26 MET

Witam Szanownych Grupowiczow.
Takie pytanko :
Jakie sa roznice pomiedzy plytami ABITA :
ST6 RAID a SA6 RAID ?? (obie na i815, ATA100, RAID, muzyczna).
Ze strony producenta mozna wywnioskowac ze SA6 RAID ma dodatkowo SVGA na
pokladzie.
A mnie interesuje czy kazda z nich obsluguje Tualatin'y i co najwazniejszy
czy w SA6 RAID nie wystepuje juz efekt puchniecia kondensatorow (tak jak to
niestety stalo mi sie w ABIT BE6-II 2.0)

Prosze o szybka odpowiedz (decyzja kupna z aukcji)

z pozdroofkami

bonzO