Odp: PARTYCJONOWANIE DYSKU 60 GB

Autor: Janusz (aaa_at_bbb.com)
Data: Tue 25 Feb 2003 - 09:55:50 MET

> Upgrade BIOS-u albo nowy kontroler dysków. Ew. zainstalować oba W98 na
> pierwszej primary FAT32 i użyć BootIt http://www.terabyteunlimited.com -
> on pozwala na multiboot z jednej partycji kilku systemów opartych na
> DOS.
 Witam.
Dysk 80 GB Barracuda IV, BIOS nowy (Epox 8K9A), problem istnieje nadal.
Dysk dodzielony (3 partycje primary + 1 logical) PQmagikiem. Wyboru partycji
startujacej dokonuje BootStarem v7.16. Pierwsza partycja winMe (8 GB-FAT32),
druga win98SE (16 GG-FAT32), trzecia winXP (16 GB-NTFS), reszta logical.
Podczas uruchamiania winME inne partycje sa ukrywane (niedostepne).
Poniewaz z windowsME korzysta moj syn i ma na niej gry, mp3 itp to ciagle
cierpi na brak miejsca. Chcialem powiekszyc jego czesc do np. 20 GB, ale
jesli ta partycja ma wiecej niz 8 GB to nie uruchamia mi sie windows 98SE.
Czy da sie powiekszyc pierwsza partycje tak zeby mozna bylo uruchomic
reszte systemow?
Janusz