Re: Wentylator zasilacza

Autor: Ryba (trybski_at_poczta.onet.pl)
Data: Tue 25 Feb 2003 - 09:07:11 MET

Użytkownik "VanVorden" <tojamarek_at_poczta.onet.pl> napisał w wiadomości

> Użytkownik "Sala" <salaboss_at_poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
> środka,
>

> Powinien wydmuchiwać na zewnątrz raczej. On ma usuwać gorące powietrze.
> Jeżeli wciąga, a przecież sam się grzeje, to znaczy, że podgrzewa wciągane
> powietrze.

To jest tak. Jesli wciaga powietrze to ma lepsze chlodzenie, ale za to
bardziej nagrzewa wnetrze obudowy.
Jesli wydmuchuje to ma troche gorsze chlodzenie, ale nie nagrzewa wnetrza
obudowy
Wybor nalezy do Ciebie. Najlepiej zeby wciagal chlodne powietrze z zewnatrz
i wydmuchiwal na zewnatrz.

Pozdrawiam
Ryba