Re: Pamięć DDR

Autor: GM (universum_at_xl.wp.pl)
Data: Tue 25 Feb 2003 - 09:09:01 MET

> pytanie mam takie mianowicie: Czy warto inwestować w kości DDR (chodzi
> oczywiście opamięć. Mam obecnie paamięć SDRAM i pytam sie, czy 256 pamięci
DDR
> będzie szybciej hulało, niz 256 SDRAM, i jeśli tak, to czy jest to znaczna
> różnica i czy warto w to zainwestowac???

Odpowiem z innej beczki:
przeciez dimmy sa w niektorych sklepach drozsze od DDRow

Ja sam mam 512DIMM a poniewaz zastanawiam sie nad zmiana kompa wiec
dzwonilem do
sklepu gdzie kupilem te DIMM i powiedzieli mi ze wymienia mi te 512 DIMM na
512DDR bez zadnaj doplaty.

(kupilem te DIMMy za 200zl wtedy DDRy kosztowaly ~600zl dzis te same dimmy
kosztuja 300zl a DDRy 280-300zl, oczywiscie 512MB noname)

no i DDR nadal spada...

GM