Re: telewizorek zamiast monitorka???

Autor: =Kanku= (k4nku.antyspam_at_o2.pl)
Data: Mon 03 Feb 2003 - 23:07:12 MET

> Czy możliwe jest podłączenie do komputera do wejścia
> telewizyjnego w karcie graficznej telwizora i uzywania go
> zamiast monitora???

Nie, nie mozesz podlaczyc telewizora do wejscia telewizyjnego. Chyba ze
chcesz przechwytywac obraz wtedy out na tv in na pc, ale to pewnie byla
literowka - wiec juz ci mowie jesli chodzi o wyjscie: DA SIE .
Co do mozliwosci to wyglada to tak, ze np u mnie jak nie mam podlaczonego
monitora to tv startuje jakos dzwiwnie w windowsie ze sie nei wyswietla.
Jesli masz tv-out to jak karta automatycznie ma opcje wykruywania
odbiornikow na zlaczu pomocniczym to pewnie ci sie uda.
Jesli nie masz tv-out to pozostaje ci jedynie lutownica i plytka , bedziesz
musial przerobic wyjscie monitorowe na telewizyjne, co wiaze sie np ze
zmiana odswiezania i takie bzdety - w tvtoolu wszystko poustawiasz.
Jesli jestes zainteresowany tym drugim rozwiazaniem polecam artykol w CHIPIE
, ktorego zarchiwizowana wersja znajduje sie na www.chip.pl , musisz
poszperac.
Pozdrawiam.