Re: Dell Latitude i jego wentylator

Autor: Artur Miller (armi_at_poczta.onet.pl)
Data: Tue 25 Feb 2003 - 08:18:38 MET

Użytkownik "sqrczak" <ja_at_wmSTOP.pl> napisał w wiadomości

> Artur Miller armi_at_poczta.onet.pl napisał :
> przewody są 3 czerwony, czarny i zółty a wentek ma napisane na

> rozbebeszyc
>
> tak sobie mysle ze wystarczy odkrecic klapke z tylu i da sie zobaczyc
> ktore przewody sa ktore ...

Pierwszy rzut pomidorem nalezy Ci sie za to, ze nie dales modelu kompa :)
Drugi rzut za ... a tak profilaktycznie :) Ale dobra. W modelu C600 nie ma
"klapki z tylu":) W Latitudzie CPi jest tak: (wlacz sobie normalna czcionke
jak masz jakiegos Ariala czy cos :))

      przod kompa
+----------------------+
| |