Windows XP nie obsluguje dyskow pow. 128GB !!!

Autor: WoLF (wolf_at_warezarchive.org)
Data: Tue 25 Feb 2003 - 02:35:31 MET

... jeśli to dysk ATA100 - tak mi przynajmniej wiadomo

Mam taki Caviar 180GB
i mam ciagle problemy z uszkadzaniem sie plikow jesli podepne takowy jako
jedną partycję 180GB

No i w porzadku, ma prawo zle dzialac, niech mu bedzie

Ale jak go dziele na 2 partycje np 100 i 80
- dalej takie problemy wystepuja

Po podzieleniu tez nie ma obowiązku dobrze dzialac taki dysk pod XP ???

(dysk sprawdzono dokładnie softem producenta:
- Data Lifeguard Tools Western Digital - i jest ok)

--
WoLF
http://www.warezarchive.org