Asus A7V333 + Athlon XP 1,7+ Box

Autor: Paweł Hrycyk (pawelhrycyk_at_poczta.onet.pl)
Data: Mon 03 Feb 2003 - 23:05:26 MET

Witam

Pytam się czy płyta Asus A7V333 (wersja bez Raida, z lanem i dzwiekiem)
będzie dobrze współgrała z Athlonem XP 1,7+ Box? Czytałem trochę o tej
płycie i raczej same dobre wyczytałem. Opłaca się do niej wrzucać
mocniejszego procka?

Czy to dużo czy to mało (ceny brutto)?
Asus A7V333 - 440 zł
Athlon XP 1,7+ Box - 331 zł
RAM PC333 Kingston 512 MB - 517 zł

Potrzebuję jeszcze do tego zestawu jakąś obudowę i kartę graficzną.
Polećcie jakąś obudowę (co by miała dobry, niezawodny zasilacz). A jeśli
chidzi o grafikę to komputer będzie wykorzystywany do prac biurowych,
trochę grafika 2d (Photoshop, Paint Shop Pro), najlepiej żeby była z TV-
OUT`em.

Pozdrawiam
Paweł