Re: Pomocy !!! - co to za błąd ???

Autor: eSPa (palsta_at_wp.pl)
Data: Tue 25 Feb 2003 - 00:07:25 MET

Użytkownik "d_r" <dagres@(usun)interia.pl> napisał w wiadomości
> pracujesz?.
>
> Przecież napisałam, że chodzi o Windows...
> dokładnie o Windows Me.

Żartowałem. Że windows, to wiedziałem. Ale który?. Kiedy wiem, że Me - to
wiem, że nie mogę polecić programu naprawczego 'sfc', bo Me chyba go nie ma.
I moja wiedza się na tym kończy. Próbowałbym zlokalizować plik shell32.dll
na dysku oraz na krążku instalacyjnym. Porównać je i ewentualnie podmienić.
SP