Re: Karta Muzyczna Yamaha ( ?? )

Autor: Peterphk (zapytaj_o_email_at_peterphk.pl)
Data: Mon 03 Feb 2003 - 22:35:38 MET

> a zmienia się w programie do nagrywania/odtwarzania dźwięku
> poza tym 48k na tak starej karcie.... nie wierzę, pewnie program
> zamiast oryginalnego sterownika używa systemowego mapera, który ją
> sobie emuluje.

nie wiem jak ta pierwsza wersja ale opl3 sa2 potrafila probkowac w 48KHz bez
problemu ... a jako ciekawostke moge podac, ze potrafi odtwarzac i nagrywac
dzwiek w 96KHz przy 16bitach (mozna tez uzyc interpolacji do 32bit, ale to
zapewne robi juz soft). Sam sie zdziwilem jak zobaczylem te opcje, ale nie
jest to robione przez mappera windowsowego, a obsluguje to sterownik karty
muzycznej.
Oprocz tego, ze karta ma dosyc wysokie szumy to w sumie nic do niej nie mam
(uzywam juz jej prawie 7 lat:).