k7vzm co jej wsadzić można

Autor: grvby (grvby_at_wp.pl)
Data: Mon 24 Feb 2003 - 23:45:09 MET

mam pytanie

na stronie producenta nie podają jasno, więc może ktoś może mi tu pojaśni

Jakiego athlona maksymalnie wsadzę do ECS K7VZM Ver. 1.1? (To wesja miniatx
K7VZA)
Wiem, ze ma byc na szynie 100/200mhz, ale czym rózni się on od tych z
133/266?

Czy któryś z modeli powżej 1gh pasuje do tej płyty?

Procek cchcę kupić przez allegor, a czsem opisy sprzedających sa też nieco
niejasne.

Mam też drugie pytanie

skrzynka chodzi mi (zorientowałem się przyoadkowo ostatnio) na zasilaczu 200
Wat
Czy po zmianie durnia na athlona ten zasilacz wydoli?

obecnie konfig jest taki:

dureń 700
ecs k7vza
gainward PP! 600 GF mx 440