Re: cienkie Baracudy

Autor: Szuko (szuko_at_interia.pl)
Data: Mon 24 Feb 2003 - 23:10:06 MET

> Bo kupiles niedawno :o))
> Na tym polega sztuczka: klient zadowolony przez pierwszych 6 miesięcy
> z zakupu poleci towar w tym czasie takiej ilości znajomych że potem
> jak mu wszystko padnie to nawet nikomu się nie przyzna bo mu będzie
> głupio. A inni polecą kupować i popyt rośnie w postępie geometrycznym.

Mon, co Ty opowiadasz... Ja moja Barracude IV mam od roku i jest cool, tylko
trochę za wolna. Miałem Barracudę V przez chwilę, ale bardzo mi się nie
podobała, bo choć chodziła dobrze, to wydawała przeraźliwy (przynajmniej dla
mnie) PISK. Teraz trochę poczekam i pewnie 7200.7, choć szkoda, że IBM się
wycofał (kiedy Hitachi wprowadzi stuff, to może trochę potrwać)...

--
{ szuko_at_interia.pl }