Obraz z uszkodzonego dysku

Autor: 1 (ryssem_at_wp.pl)
Data: Mon 24 Feb 2003 - 22:46:37 MET

Zrobiłem obraz partycji systemowej z WIN98SE z uszkodzonego dysku (16 384B
uszkodzonych). Przeniosłem ten obraz na nowy dysk. Po sprawdzeniu
scandiskiem (gruntowne) otrzymałem informację o błędnych sektorach - takich
samych jak w uszkodzonym dysku. Jakim programem mogę to naprawić ?Nowy dysk
jest na pewno dobry. Z tego wynika, że przeniosłem razem z obrazem, także
błędne sektory. Co z tym zrobić? W archiwum grupy nie natknąłem się na
rozwiązanie tego problemu.
Dzięki za wszelkie sugestie.
Pozdrawiam
Ryszard