Re: benchmark? jaki?

Autor: .: tHuNaR :. (thunar_at_wp.pl)
Data: Mon 24 Feb 2003 - 21:56:49 MET

Ja bym tam 3dmarkowi nie wierzyl (jako tester stabilnosci jest dobry, ale do
dokladniejszych pomairow lepiej uzyc benchmarku jakiejs gry),polecam quake3
ew. RTWC
Sebastian wrote:
> Witam!!
>
> Szukam jakiegos dobrego benchmarka do slabszych kompow - celek 700 i
> radeon 7000
>
> glownie chodzi o testy grafiki...
>
> Szukam czegos gdzie moglbym robic testy ktore bym mogl zapisac i
> pozniej otworzyc je wszystkie na jednym wspolnym wykresie.. - chce
> potestowac sobie rozne sterowniki i ustawienia karty graficznej!
>
> Co polecacie?
>

> Pozdrawiam
> Sebastian

<>AMD AthlonXP 1600+ [c00led by TitanTTC-D5TB]<>
<>Gigabyte GA-7VA VIA KT400<>His Radeon 8500 Tv-Out/DVI(275/275|Hynix
3,6)<> <>256 DDR 333@ 266:P Kingston CL 2,5_at_2<>WD CAVIAR 40GB 7200rpm
8MB cache<> <>BUSH 5.1 100W RMS<>